
Brama dmuchana to świetny sposób na promocję firmy. Można je wykorzystać podczas festiwali, koncertów czy rodzinnych festynów. Najczęściej jednak wybierane są na zawody sportowe.
Brama pneumatyczna – najlepszy nośnik reklamy
Punkt startu i mety na zawodach biegowych czy kolarskich może być świetnym miejscem na wypromowanie firmy. Wystarczy wyposażyć te miejsca w bramy pneumatyczne, które są doskonałym nośnikiem reklamy. Najlepiej sprawdzą się one oczywiście podczas imprez plenerowych, takie jak biegi. Jednak brama pneumatyczna może też zostać wykorzystana wewnątrz pomieszczeń. Wszystko dzięki możliwości jej łatwego montażu i transportu.
Bramy pneumatyczne – dowolne rozmiary i szata graficzna
Brama dmuchana może zostać dowolnie dopasowana do firmowych potrzeb. Najpopularniejsze spośród modeli dostępnych na rynku są bramy pneumatyczne proste, skośne i łukowe. Bramy pneumatyczne dostępne są w kilku rozmiarach. Najmniejsze zazwyczaj mają rozmiar 3 x 2 m, z kolei największe 8 x 5 m. Brama może mieć dowolne kolory, mogą na niej zostać wydrukowane logotypy sponsorów.
Brama dmuchana – świetny sposób na budowanie pozytywnych skojarzeń
Brama pneumatyczna to niezwykle efektowny nośnik reklamy. Brama wykorzystana jako oznaczenie mety wyścigu, zapadnie uczestnikom w pamięć i będzie kojarzyć się z życiowym osiągnięciem. Na budowaniu pozytywnych skojarzeń z marką wielu firmom zależy, a bramy są do tego świetnym narzędziem.